קפיצה לתוכן
14 . 07 -18.08.2022

שרונה חי בפארק 2022

ימי חמישי, 14.7.22 עד 18.8.22, מתחילים ב-16:00.
הכניסה חופשית!
 
פירוט ההופעות:

14.7.22 – מלבי טרופיקל, הלהקה שנשבעה להרקיד ולשמח אנשים מיום הקמתה, במופע סוחף שמשלב בין סגנונות טרופיים "קלאסיים", כמו קליפסו, קומביה ומרנגה, לבין מוסיקה צוענית והשפעות ים תיכוניות. זאת גם בעזרת כלי נגינה מעולמות שונים כגון: צ'ארנגו, קונגס, גיטרה, בוזוקי, אקורדיון חשמלי ומחשב. בקיצור הופעה טירוף אז תבואו עם נעליים נוחות!

21.7.22 ערן צור במופע אקוסטי עם בס וגיטרה – משורר הרוק מציג במופע זה את מיטב שיריו במעטפת מיוחדת אינטימית ואקוסטית. ערן יגיש שירים מכל התקופות: להקת טאטו, כרמלה גרוס ואגנר, תקליטי הסולו ופרוייקטים מיוחדים וכן חומרים מאלבומו האחרון "המסלול המואר"

"כרמלה גרוס ואגנר", "לילות של ירח מלא", "תמונה אימפרסיוניסטית", "פרפרי תעתוע", "ערב ב' כסלו", "המסלול המואר"  הם רק חלק מהשירים שמנגן ערן צור במופע.

28.7.22 רונה קינן במופע סולו – חמושה בגיטרה, פסנתר, מפוחית, כלי הקשה ולופר, עם שירים שנכנסים עמוק אל תוך הלב וביצועים חשופים וכובשים, רונה קינן לוקחת את מופע הסולו שלה לשלב הבא – סיבוב ברחבי הארץ. רונה קינן נחשבת לאחת הדוברות המקוריות של דורה במוזיקה הישראלית. עם שישה אלבומי סולו לזכותה, שירים שהפכו לקלאסיקות ישראליות ועשרות שיתופי פעולה עם מיטב המוזיקאיות והמוזיקאים בארץ, היא ממשיכה למתוח את גבולות היצירה שלה ולחבר בין חדש לישן, בין השפעות מקומיות למסורות רחוקות, בין רוך ועדינות לבין גרוב ואנרגיה.

4.8.22 לולה מארש – מופע דואט אקוסטי – הלהקה הבינלאומית שכבשה את הבמות בעולם מגיעה עד אליכם במופע להיטים סוחף ומרגש עם נוכחות מהפנטת וקול כובש!

גאווה ישראלית, מההרכבים הישראלים עם הצלחה מוכחת בעולם, מופיעים ללא הרף על במות נחשבות בארץ ובחו"ל והשירים של הלהקה מככבים במצעדים, בפרסומות ובסרטים ברחבי העולם

11.8.22 עלמה זוהר – מופע מוזיקלי לילדים – בליווי זיו מורן, במסע מוזיקלי חובק עולם, עם שירים וסיפורים מתוך המופע "פלא" – בעיבודים אקוסטיים  (שני אינדיאנים, ילד יפה, אי שם בלב ועוד)

מומלץ לילדים מגיל 7-2 ולכל המשפחה.

18.8.22 יונימה – מאור נאוי ותמר שטיין הן יונימה. יוצרות פופ אלטרנטיבי עם השפעות אתניות מקומיות, בשילוב תיפוף על כלי הקשה שונים. השתיים חברו מתוך רצון לייצר סאונד ייחודי, הרמוניות קוליות שנשענות על ביט שמיוצר מדברים וחפצים שונים.

מסרים חזקים שעטופים בהרמוניות שנכנסות ללב, קצב שנכנס ישר לגוף וסטייל שאין מילה חוץ מ"טייט" כדי לתאר אותו. השתיים מנגנות על מקלדות ומחשב, תוך כדי תיפוף על כלים שיצרו בעצמן, ושירה חודרת בהרמוניות מדוייקות להפליא.
על ההפקה שמפגישה בין פופ לאתניות ובין דאנס ל-r&b אמון המפיק רון בקל.